Citroëni uuel direktoril Pierre Boulangeril…
Väga Väike Auto väga suure tulevikuga
Citroëni uuel direktoril Pierre Boulangeril on lahendus ideele, kuidas müüa efektiivselt veelgi rohkem rehve: luua tuleb “väga väike ja odav auto”. 1936. a pannakse paberile algidee autost, millel on “vihma ja tuule eest kaitsva vihmavarju all 4 ratast ning mis on võimeline kõikjal Prantsusmaal vedama turule korvitäie mune neist ainsatki lõhkumata”.
Esialgne disain saab kinnitatud. André Lefebvre’ tiim loob esimese prototüübi ning plaanib selle avalikustada Paris Motor Show’l 1939. a oktoobris, kuid algava sõja tõttu jääb see plaan katki.
Okupatsooni tingimustes kolib arendustöö “põranda alla” ning Väga Väike Auto näeb ilmavalgust 1948. a näitusel. Nime all 2CV põhjustab see tõelise sensatsiooni ning kuni 1990. a juulini kestva 5 miljonilise toodanguarvuga eduloo.